Wednesday 2 February 2011

cireaşa de pe blok

8 comments:

hjd said...

ez a balkán vasorrúbába aranyalmája?

hajdu tamás said...

ez a Hólkefélke mergezett almaja :)

Anonymous said...

Eh, eu cred ca ala e un drops pe care l-ai lipit tu pe o creanga, pt efect :)

hajdu tamás said...

un strepsils, ca eram ragusit :))

Anonymous said...

...a sok ablakos képed nyomán most itt József Attilát parafrazálom (kénytelen vagyok,mer tennél jobban mással nem tudnám): én állok minden ablak mögött, én könyöklök és hallgatok.
...mert a bordó függöny mögül minden nap kinéz valaki, minden ablak mögött egy élet, egy sors... és valakinek (sokunknak) épp ez jut: egy télen is pirosló kis fagyott gyümölcs, a mindennapi kis csoda.. már ha hajlandók vagyunk észrevenni... milyen jó,hogy megmutattad.. ha megvirrad holnap, mindenképpen kinézek, hátha itt is...

hajdu tamás said...

kineztel ?

Anonymous said...

kinéztem
(eredetileg nem voltam ilyen egyszavas lakonikus, de kitöröltem)

hajdu tamás said...

ilyen amikor fel mondatokbol is megertjuk egymast :)